piątek, 5 kwietnia 2013

Ostatni udzierg..

Sweterek mojej ulubionej projektantki HEIDI KIRRMAIER  STORM MOUNTAIN .Zrobiłam go z 7motków ROWANA Felted Tweed.Druty 3,25mm KP.Robił się cudownie szybko  i miło.Wełenka trochę podgryza ale co tam efekt finalny się liczy.Zdjęcia są robocze i po zblokowaniu.Pogoda była mglista i zdjęcia też takie sobie.Jak umiałam obfocić to zrobiłam.



Wzór oczywiście płatny.W kolejce czekaja następne 3wzory tej samej autorki.Ten sweterek nazwałam Nowa Vitaminka.Lucynka W Marcowym Garncu pomogła w tłumaczeniu.

6 komentarzy:

  1. Fantastyczny sweterek:)))Mój pewnie pokażę po niedzieli:)))Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały!Zazdroszczę umiejętności zrobienia go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Piękny wzór :-)
    Kolor idealny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. MNie zainspirował Twój szal.Jest obłędny.Mam już kupiony wzór tzn.całą kolekcję wzorów.Szukam odpowiedniej włóczki.SWEET DREAMS powoli się tłumaczy ale moja dobra koleżanka pomoże.Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, bardzo fajny ten fason,pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Małgosiu :)Super fason, wspaniale wykonany :)

    OdpowiedzUsuń