poniedziałek, 17 marca 2014

Paczuszka z pasmanterii ASPE YARN

Dzisiaj listonoszka przyniosła mi paczuszkę z wełenkami.Zamówiłam AREZZO LIN firmy HJERTE GARN jest to mieszanka lnu.bawełny i bambusa.Włoczka jest b.ładna i ma ciekawy splot. Będę z niej robić CARPINO.Pierwszy sweterek carpino dostała koleżanka.Ten będzie już mój.
Zamówiłam też moteczek mieszanki ICE YARNS Baby Merino koloru różowego dla maluszka.Kolorek jest cudny.
W paczuszce był moteczek nowej wełenki LAMANA PERLA też cudna wełenka taka miluśka.Będzie dostepna wsklepie ASPEN YARN.
W paczusce były też wzory dla dzieci z opisami i dla pań ale bez opisu.
Wzory pochodzą z firmy HJERTE GARN.To tyle na dziś nowości i radości z zakupów.Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Fajne zakupy:) ja ostatnio jak osiołek się zachowuję ...nie mogę się na nic zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też b.długo myslę co kupić.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. O! Nowa pasmanteria! Trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna pasmanteria i blisko mojego miejsca zamieszkania.Pani Iza jest super kobitka.pasmanteria jest w Kędzierzynie-Kożlu.

      Usuń
  3. Moteczki fajne bardzo a i zakup poprzedni super:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń