niedziela, 30 marca 2014

Robi się.....

Zaczęłam robić dwie rzeczy naraz i co na jedną miniaturkę zabrakło niteczki.Myślałam,że jak na maluszka to wystarczy moteczek wełenki a tu zaskoczenie zabrakło.Czekam na dostawę i myslę,że dobre wiatry mi będą sprzyjać i dokończę sweterek.A oto zapowiedż

Mam jeszcze na drutach CARPINO.Robię z HOLSTA Samarkand  wełna z jedwabiem.Obie wełenki kupiłam w ASPEN YARN.
Muszę się pochwalić ale Carpino przetłumaczyłam sama.

Pokażę Wam moją SŁODKIE MARZENIE. Zrobiłam ją w jedwabiu SILK22 ok jednego moteczka. Jakie druty nie pamietam.Szaliczek dostanie moja przyjaciółka.


Może te zdjęcia nie są takie genialne ale jestem słabym fotografem.
Na koniec tego posta CASMIR Wnuka w soczystej zieleni.Nie wiem co z tego zrobię.
Pozdrawiam w niedzielny słoneczny poranek i życzę wspaniałego dnia.



13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Chusta jest fajna i b.delikatna.Myslę,że obdarowana ucieszy się.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie zapowiada się ten różowy słodziak:) Chusta cudowna, a carpino mnie bardzo zaintrygowało. Nie mogę doczekać się efektu końcowego:) Dobrze wiedzieć Gosiu,że radzisz sobie z tłumaczeniami:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.Carpino nr.1 już pokazywałam w poście powroty.Długo trwało zanim coś przetłumaczyłam.Lucynka z bloga W MARCOWYM GARNCU b.dużo mi pomogła.To dzięki Niej zaczęłam tłumaczyc.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Różowy kolor zawsze lubię,pięknie wygląda.Buziaki zostawiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka optymistyczna ta zieleń:) a sweterki bardzo fajnie sie zapowiadają, czekam na efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe słodziaki zapowiadaja się super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal mnie zachwycił, jest prześliczny, na pewno spodoba się przyjaciółce:)
    Życzę by dobre wiatry się postarały i brakujący moteczek Ci przywiały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ile tu nowości! Szkoda, że zabrakło włóczki na ten różowy sweterek dla maleństwa, czasem jednak tak bywa. Chusta jest piękna, a z tego zielonego - może sweterek z krótkimi rękawkami?
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Asiu.Moteczki już są w drodze i mam zamiar skończyć szybko.Tego zielonego wystarczy na długi rękaw.W motku jest 360m.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna chusta , wrzosowy sweterk zapowiada się ciekawie . . .

    OdpowiedzUsuń