piątek, 13 lutego 2015

Coś się dzierga,,,,,

Zaniedbałam bloga.To nie lenistwo ale problemy z internetem.
Pokażę zaległe robótki.Pierwsza to sweterek  YNIS projekt Amanity.Wykonałam go z Malabrigo Arroyo 3motki.Fajny sweterek i duzo noszony.





Zrobiłam tez czapkę wg.wzoru Amanity ale sprułam.Fajna była ale nie taka włóczka i coś mi nie pasowało.


Pod koniec ub.roku dziergałam czapki dla dzieci.Zrobiłam ich dużo ale zdjęć mam kilka. Były to czapki dla małych dzieci na wzór popy i dla większych takie zwykłe.





Ostatnio zrobiłam sweterek z Greiny  Lang Yarnsa  8motków druty 3,75 KP. wzór  Airflow J.Lorkowskiej.Włóczka to mieszanka wełny,lnu,wiskozy i akrylu.Fajna włóczka i bardzo mocna,gdyż była pruta.Pierwotnie zrobiłam chanelkę ale to nie było to i poszło szybko prucie.Ten model idealny do takiego sweterka.




W następnym poście będą zdjęcia z wycieczki do Amiqusa w Krakowie.
w tej chwili dziergam bluzeczkę dla znajomej i zaczęłam przecudną Cocachinkę wzór Asi.
Pozdrawiam wszystkich.

8 komentarzy:

  1. Wspaniałości! Piękne prace :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trochę tego jest :) Ładne udziergi.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sweterki Gosiu. Napracowałaś się:-) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję.Mam jeszcze kilka rzeczy ale to powoli będę pokazywać.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Piękne udziergi! :) Aż mi się serce cieszy, że z moich wzorów. ^^ Mam nadzieję, że się dobrze nosi. Napracowałaś się, że ho ho. A Airflow i ja mam na liście do zrobienia.

    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję bardzo.Sweterek jest moim ulubionym i całą zimę go noszę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń