środa, 18 marca 2015

Nowe i stare.............

Nowy sweterek to wzór Asi V-Aurora.Dziergam i dziergam i końca nie widać.Ciągle brak czasu.
Jestem na etapie rekawów.Naumiałam się dziergać na krótkich drutach i powiem,że warto było,gdyż szybko przybywa rekawa.


Jeśli chodzi o stare to mam dwa szale.
Pierwszy zrobiłam 2lata temu i nigdy go nie pokazywałam.Wzór szala HEAVEN SCENT  Boo Knits
Zrobiłam go z jedwabiu.


Następny szal zrobiłam niedawno z Jawoll Magic Lang Yarns.Wzór Hani Maciejewskiej.



To tyle na dziś.Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.












23 komentarze:

  1. Wspaniałe chusty - cudne wzory i kolory :-)
    Sweterka już Ci niewiele zostało do końca... już za chwilę będziesz się nim cieszyła :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję bardzo.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. no juz z górki z tymi rękawami a ostatni szal niezwykle energetyczny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z górki to fakt.Szal mnie też się podoba.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękne szale. A sweterek jest śliczny - co to za włóczka? Wygląda na delikatną, a kolorek też cudowny :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Włoczka to Debbie Bliss Rialto Lace dwie niteczki razem.Jest bardzo milutka a kolorek to mięta.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Aaaa i jeszcze jedno ;) Jaki to rozmiar i ile motków :)

      Usuń
    3. Rozmiar M.Mam sześć motków i powinnam zmieścić się w tej ilości.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Sweterek już bardzo ładny a rękawy szybko pójdą:))Szale piękne obydwa choć każdy inny:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szale są piękne :)
    A sweterek mamy zrobiony do tego samego miejsca ;)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko.Pozostały tylko rękawy.Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Jeden wpis,a tyle pięknych udziergów. Jesteś niesamowita! Bardzo ładnie zapowiada się Aurora! Chusty prześliczne, jedwabna zwiewna i delikatna, a wełniana ciepła i energetyczna kolorystycznie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne szale Gosiu, cudowne. Sweterek już ma się ku końcowi, więc niecierpliwie czekam na finał:-) Uściski i buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne szale.Aurora ładnie się zapowiada,ja moją zacnę jak skończę to co mam na drutach.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Lucynko.Wełenka jest fajna i będzie przytulaśny sweterek.Jeszcze te rękawki dorobić.Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ładne te Twoje dłubanki .
    Mam nadzieje ze skorzystasz ze wzoru serwety i niedługo ja pokażesz:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję.Serwetę zrobię ale nie wiem kiedy.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Piękne rzeczy wydziergałaś! Sweterek bardzo ładnie już wygląda, ten wzór bardzo mi się podoba i dobrałaś piękny kolor, który znakomicie wyeksponuje te ozdobne sploty. Ja rękawy zawsze robię na drutach z żyłką, jakoś nie mogę się przekonać do drutów skarpetkowych, wydaje mi się, że z żyłką i magic loopem jest wygodniej, ale to pewnie tylko kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Małgosiu
    gdzie reszta dzieł ? .Przecież robi Pani takie piękne rzeczy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń