czwartek, 12 marca 2015

Nowe moteczki..

Dziś dotarły do mnie śliczne moteczki z Zagrody.
Ten szary to SCRUMTIOUS LACE.Wełenka jest cudna i bardzo milutka.




Różowa wełenka to LACE MERINO.Cudna jest i kolorek ma piekny.Z obu powstaną szaliczki-chusty.Dostałam od Marty próbki i już mam ochotę kupić ale muszę dać sobie na wstrzymanie.
Szale,które będę dziergać to prezenty dla miłej osoby.
W przyszłym tygodniu P.M.osobisty będzie w szpitalu ok.6dni.Będę jeżdzić do niego więc cos trzeba dziergać.Najłatwiej szale.

Jeszcze jedno zdjęcie pieska.Był ostatnio w goscinie u nas.Tak śpi Paker.


Na drutach mam V-Aurorę.Robi się swietnie.
Pozdrawiam serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Gosiu- wełenki są przecudne. Szale będą zachwycające:-) Mocno trzymam kciuki za Twojego męża i szybką rekonwalescencję. Buziaki Małgoś:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moteczki cudne,pozazdrościć:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zakupy :-) Cudne moteczki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zakup :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, gratuluję wygranej na Candy u Eli.To bardzo piękna włóczka, ciekawe co zniej wyczarujesz. Te zakupione też śliczne. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję bardzo.Włoczka cudna.Ja nadal nie mogę uwierzyć w wygraną.Co z niej będzie jeszcze nie wiem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń