sobota, 21 marca 2015

Szymusiowe Candy......

Jestem tą szczęściarą,którą Szymuś wylosował w Candy u Eli.
Paczuszka dotarła do mnie już w czwartek.Nie pochwaliłam się wcześniej ze względu na sprawy rodzinne.Mój P.M. osobisty jest w szpitalu i codziennie jeżdżę do Zabrza.Jadę rano i wracam wieczorem.
Teraz o paczuszce.Dostałam cudną wełenkę merino firmy Gedifra, kolorek bakłażan. Co zniej zrobię to jeszcze nie wiem ale pomyslę.

Oprócz wełenki dostałam sliczne jajeczko i kolczyki z wisiorkiem.
Bardzo dziekuję Eli za te cudne prezenty.


Dotarła do mnie włoczka z Zagrody Scrumptious Lace o pieknym kolorze srebrzysto lekko zielonkawym i szarym.Wczoraj zaczęłam robić Nimfę.To będzie jednokolorowa Nimfa.Szukałam długo wzoru na taką delikatną chustę i zainspirowała mnie Renata swoimi Nimfami,które są sliczne.
Dzisiaj pokażę włoczkę a jak zrobię zdjęcia to fragment rpbótki.


Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i zycze miłego wekendu.

18 komentarzy:

  1. Piękne takie rzeczy wyglądają,ślicznie.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jedwab Małgosiu. Cieszę się, że przesyłka dotarła. Mocno trzymam kciuki i gorąco ściskam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, jakie to miłe jak św.Mikołaj się zapomni i wiosenną wizytę złoży. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! Gratuluję
    pozdrawiam serdecznie
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej - piękne prezenty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęściara ;D ale śliczności dostałaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wełenki prześliczne, i ta od Eli (też miałam na nią chrapkę!) i ta z Zagrody :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń