wtorek, 27 października 2015

BAFPOL... ostatni test

  To juz ostatni test włóczek dla firmy Bafpol.

Włóczka FREESIA firmy La Passion
Skład włóczki :25%alpaka
                         25%wełna
                         50%akryl

100g/125m taki jest metraż tej uroczej włóczki.
Producent zaleca pranie w 30 stopanich ręcznie.
Dziergać na drutach6-7mm.
 Moja opinia o tej włóczce jest bardzo dobra.Wydziergałam z niej otulacz na drutach 7mm KP.
W robótce włóczka jest świetna.Po praniu -ręcznym zachowany kształt wyrobu.
Otulacz wyszedł miękki i cieplutki.
Wrócę do tej swietnej włóczki na 100%.
Kilka zdjęć otulacza.




  Drugą włóczką jest PANSY  firmy La Passion
Skład włóczki:
                       75% akryl
                        25%poliamid
W 100g jest 270m.
Producent zaleca druty 3,5-4,5mm.
Prac w temperaturze 30 stopni.

Z włóczki tej wydziergałam szal wg.wzoru Dagmary DELECTABLE .
Włóczka jest bardzo gladka -jedwabna i ma taki włosek.
Szal dziergałam na drutach 4,5mm.Nie jestem zachwycona tą włóczką aczkolwiek szal wyszedł ładny.Wiadomo,że akryl nie blokuje się dobrze.
Prałam w pralce na programie delikatne i wirowałam na 400 obrotów.
Moja ocena tej włóczki  jest trudna,gdyż są różne gusta.Mnie przeszkadza ten włosek.
Ogólnie tak sobie.




Wzór szala rozpisany genialnie.Dziergało się z ogromna przyjemnością.Szal zrobie jeszcze raz ale z innej włóczki.

 Ostatnią włóczką jest CAMELLIA.firmy La Passion
 Sklad.37%akryl
           30%poliamid
           15%poliester
           10%moher
            8%metalic
Metraż 50g/50m
      Producent zaleca pranie w 30 stopniach 
      Druty 8-10mm.
 Z włóczki wydziergałam mały otulacz do kurtki.
Kolor to ciemny bordo.Dziergało się przyjemnie.
Dziergałam na drutach 8mm i 10 mm.
Włóczka dość ciekawa i przyjemna w robótce.Gotowy otulacz prałam ręcznie.
Ocena dobra.




     Te ostatnie zdjęcia nie wyszły dobrze,Kolor jest ciemny bordowy.
Zakończyłam przygodę z BAFPOLEM .Test pozwolił mi poznac inne włóczki niz te z których do tej pory dziergałam.Czy wrócę do nowo poznanych włóczek tak ale do niektórych.
Już kupiłam włóczkę DAISY,gdyz jest świetna.Na pewno kupię włóczkę FREESIA i mam juz projekt co udziergam z niej.Mimo,że nie są to włóczki z najwyższej półki to warto z nich cos sobie udziergać.Oceńcie same moje miłe dziergaweczki.
Trochę długi ten post.
Pozdrawiam serdecznie.

 
      

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Małgosiu konstrukcja, zarówno komina ja i otulacza. Jest świetna. Delectable jest genialnym wzorem i pięknie CI wyszła. Twoja opinia na temat włóczek- bezcenna. W pełni podpisuję się pod pozytywną oceną włóczek Daisy i Freesia. Pozdrawiam bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu bardzo dziekuję za miłe słowa.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Wspaniałe prace :-) Zakochałam się we Freesii... szkoda, że w mojej lokalnej pasmanterii jej nie ma...
    Świetne prace :-) Granatowy otulacz jest dokonały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję za pochwałę moich prac.jesli chodzi o fressie to poszukaj w pasmanteriach internetowych.Ja chetnie wrócę do daisy i fressi i clover.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Bardzo fajne prace powstały, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i pozdrawiam.Mam jeszcze moteczki Red Heart

      Usuń
  4. Małgosiu, bardzo podoba mi się ten niebieski, asymetryczny otulacz, ciekawy :))) testowe prace Ci się "udały"... To znaczy, mam na myśli to, że napewno skorzystamy z Twoich doświadczeń i opisów ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko bardzo diekuję za miłe słowa.Cieszę się bardzo,że moje doświadczenia z innymi włóczkami coś wniosą w świecie dziewiarskim.Serdeczności.

      Usuń
  5. To testowanie to pewnie bardzo fajne zajęcie, dostać moteczki i tak je po dotykać oko nacieszyć i fajne cudeńka dziergać, super cudeńka ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Iwonko,że to fajna sprawa mieć tyle różnych moteczków i miziać i ogladać.
      Dziękuję za miłe słowa o moich robótkach.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Małgosiu,bardzo ciekawie opisujesz profesjonalnie przeprowadzone włóczko-testy. To bardzo cenne uwagi dla dziewiarek. Na pewno będę u Ciebie szukać opinii przed zakupem. Bardzo fajne udziergi przy okazji zrobiłaś. Szczególnie podobają mi się kominy, a na tę chustę też mam chrapkę! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabrysiu bardzo się cieszę,że moje testy przydadzą się nam dziewiarkom. Kominy są fajne ale chusta bije wszystkie udziergi.Opis genialny i robi się świetnie.Nic tylko zakupić wzór i dziergać.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się granatowy otulacz :) Jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Marto.Otulacz jest faktycznie fajny.Wszak wełna też świetnie pasuje na ten wzór.Pozdrawiam.

      Usuń