niedziela, 25 października 2015

MITSY I CZAPKA

       Wydziergałam moje pierwsze mitenki.To takie dwa w jednym a mianowicie nauka na blogu Dagmary i test włóczki RED HEART.
Kursik Dagmary świetny i bardzo dobrze rozpisany i pokazany.Dzięki Dagmaro.mitsy

Włóczka to skarpetkowa SPORT SOCKS COLOR  Red Heart.
100g/410m
Sklad:wełna 75%
         polyamid 25%
Kolor granat z różnymi kolorami tak jak skarpetkowa włóczka.
Włóczka jest ładna i lekko szorstka ale po moczeniu zrobiła się mięciutka.
Oto moje MITSY




Moje MITSY jeszcze sie suszą.Dziergałam je na drutach z żyłką,gdyż nie umię na 4 drutach krótkich.



   Mam jeszcze do pokazania czapkę jako test włóczki SHIMMER RED HEART.
Włóczka w 100g ma 256m.
 Skład:97%akryl
            3%polyester
Kolor włóczki -fioletowy z błyszczącymi niteczkami.
dziergało sie z niej przyjemnie.Czapkę dziergałam wg wzoru Kropeczka.
Po praniu fason został zachowany i jestem zadowolona z efektu.Moja wnusia też jest zadowolona ale moteczek na czapkę sama wybrała.Naszyłam na czapce guziczek jako ozdobnik.



Życzę wszystkim udanego i słonecznego tygodnia.
Dziekuję za odwiedzieny i miłe słowa.Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Małgosiu- super czapeczka i mitenki. I zgadzamy się w pełni co do walorów obu włóczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne mitenki :-) Cudna nitka - piękne kolory :-)
    Czapka rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też jestem zadowolona z efektu końcowego.Bardzo dziękuję za miłe słowa.pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Superkowe mitenki i czapka bardzo ładna, tak tajemniczo mruga cekinkami! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń