poniedziałek, 5 października 2015

Red Heart..test

Dzisiaj włóczki RED HEART   BABY.
Włóczka to 100% akryl.
50g=190m
prac w 30stopniach ręcznie.
Druty 3mm.
Z włóczki tej wydziergałam dla wnusi sukieneczkę z krótkimi rekawkami.
Do testu miałam moteczek w liczbie 1.Dokupiłam kilka moteczków i do roboty tzn.do dzierganai.
MOJE ZDANIE O WŁÓCZCE BABY
-jest miła i mięciutka
-bardzo ładnie układa się w robótce
-prałam w pralce i nic się nie dzieje
Włóczka jest godna polecenia na wyroby dla dzieci.Jestem z niej b.zadowolona i dzisiaj zamówiłam następne moteczki na ubranka dla wnusi.
A o to co z tej włóczki zrobiłam.






Druga włóczką która testowałam była LISA


Włóczka to akryl.
W 50g=133m
Prac mozna w pralce.
Z włóczki tej zrobiłam spódniczkę.Przyznam szczerze,że miałam trochę trudności w dzierganiu,gdyz włóczka jest lekko sztywna taka bardziej sztuczna.Ma takie nakrapiania w innym kolorze .
Ogólnie spódniczka przypadła do gustu i jest chetnie noszona.



Wszystkie te rzeczy robiłam na tzw.czuja.Bardzo się cieszę,że pasują i wnusia jest zadowolona.
Szczerze mówiąc nie robiłam takich małych form i nie miałam pojecia jak się do tego zabrać.
Od czego są wspaniałe dziewiarki i ich blogi.To skarbnica cudnych projektów i wspaniałych wskazówek.
Pozdrawiam serdecznie.





12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pracusie :) dziękuję, nosiłam się z zamiarem kupna tej włóczki... Teraz jestem pewna, że kupię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Moniko.Czekam na nowe moteczki z tej włóczki.
      Będą sukienusie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Piekna sukienusia i spódniczka. Kawał dobrej roboty Małgosiu. Lisy jeszcze nie testowałam, ale co do poprzedniej włoczki- mam taka sama opinie. Śliczne:-) Pozdrawiam i ściskam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Elu.Lisa jest troszkę sztuczna ale ta kolorowa to cudności włóczka.Usciski.

      Usuń
  3. Też testowałam tą włóczkę zgadzam się z twoją opinią... sukieneczka i spódniczka bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu włóczka Baby jest świetna na wyroby dla dzieci i kolorki są fajne.Czekam na nowe moteczki.
      Dziekuję za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jak Babcia zrobi, to wnusia z chęcią będzie nosić :) Rzeczy cudowne. Nakrapiania całkiem ciekawie układają się w gotowej robótce.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Marto dziekuję za miłe słowa.Wszystkie Wasze opinie są bezcenne.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny komplecik z tych testów wyszedł :) najważniejsze, że nowa właścicielka jest zadowolona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Miło,że zajrzałaś do mnie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Bardzo ładny komplecik z tych testów wyszedł :) najważniejsze, że nowa właścicielka jest zadowolona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komplecik z tych testów wyszedł :) najważniejsze, że nowa właścicielka jest zadowolona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń