piątek, 2 października 2015

Testowy Kołowiec....

  Dla firmy BAFPOL testowałam włóczkę LA PASSION  o nazwie  CLOVER.
Włóczka w swoim składzie ma tylko 100% akrylu.
Waga motka 100g 310m.
Mimo,że jest to AKRYL 100% to moje odczucia są pozytywne.Dziergałam z tej włóczki pierwszego kołowca i jestem zadowolona z gotowego wyrobu.
Na cały kołowiec zużyłam 4motki.
Dziergałam na drutach drewnianych 4mm.
Prałam w pralce na 30 stopni i wirowanie 400 obrotów.
Tak jak napisała Ela na swoim blogu akryl akrylowi nierówny.I to jest prawda a ta włóczka jest godna uwagi.Fajnie się z niej dziergało i kołowiec wyszedł milutki.




Zdjęcia takie sobie.
Na ludziu nie miał kto zrobic.Fajnie się dziergało ten pierwszy kołowiec i mysle,że nie ostatni.
Pozdrawiam i życze miłego wekendu.
Nastepny wpis bedzie o włóczkach i o urlopie.

15 komentarzy:

  1. Małgosiu kołowiec cudny. Wygląda jak wykonany maszynowo- pięknie i równiutko. Kolor jest fantastyczny ( wiem, bo widziałam:-). I gdybyś nie napisała, że to akryl, pewnie bym nie uwierzyła. I jak tu nie lubić akryli, skoro wychodzą takie cudności? Ściskam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wspomniałam jeszcze o zdjęciach. Widoczne jest na nich wszystko to co konieczne. Zdjęcia kanapowe są ok. Sama takie robię najczęściej. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję Elu.Faktycznie fajny wyszedł.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kołowiec, Małgosiu :)
    Wygląda bardzo przytulaśnie i ciepło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kołowiec i ładny ma kolor.Mnie sie one podobają ale swojego prawie nie noszę bo mi spada z ramion czym doprowadza mnie do szału:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze swojego nie nosiłam.
      Dziekuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. świetny kołowiec ci wyszedł, bardzo ładny kolor:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.Kolorek ma fajny to fakt.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Wspaniały kołowiec :-) Śliczny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziekuję.Mnie tez się podoba.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Bardzo piękny kołowiec w ślicznym kolorze. Dzięki za cenne uwagi na temat włóczek. Uwielbiam takie testy u zaufanych dziewiarek, bo Wam wierzę i dowiaduje się wielu ciekawych rzeczy od prawdziwych profesjonalistek. Zwraca to też uwagę na niedoceniane włóczki w tradycyjnych pasmanteriach. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu dziękuję za pochwałę.
      Jesli chodzi o testy są to nowe doswiadczenia z różnymi włóczkami.Ja też odeszłam od akryli a teraz kupuję i dziergam.
      Włóczka BABY jest świetna i ma fajne kolorki.
      Mam zamiar napisać więcej na temat tych innych włóczek jak zrobię więcej rzeczy.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Kołowiec jest świetny. Mój czeka na poprawki i nie mogę się za niego zabrać. Trzeba mnie kopnąć w .... ;)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.Mój ma za krótkie rekawy ale to nie problem.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń