poniedziałek, 23 listopada 2015

CZAPKI.....



              W dzisiejszym poście o czapkach.
Czapki wydziergałam z włóczek RED HEART w ramach testu.
                                       Pierwsza włóczka TEAM SPIRIT
   
Skład włóczki 100% akryl 150m w 100 gramach
                    producent zaleca druty 6,5mm
                     prać w temp/40 stopni.
Moją czapke nazawałam pszczółka.Dziergałam ją na drutach 5mm.Kolorek ładny żółty i granatowy.
Z jednego motka wyszła czapka dla dziewczynki 5lat plus szaliczek.
Włóczka miła w robótce i noszeniu.Na ciepłe wyroby idealna.



   Druga czapka powstała z włóczki RED HEART    REFLECTIVE
Włóczka to
                    85% akryl
                    15% poliester
W motku jest 80m włóczki lekko błyszczącej.
Prac w 40 stopniach
Druty 6mm
To zalecenia producenta.
Z motka włoczki w kolorze wściekłego różu powstała prosta czapka dla 7 letniej dziewczynki.
Czapkę dziergałam na drutach 5mm.


                                       


 Nastepna czapka powstała z włóczkia RED HEART   HEADS UP

 W 100g jest 97 m włóczki grubej i mięsistej.Skład 80% akryl 20% wełna
Pruducent zaleca prac w 30%
Druty 6,5mm
Czapka zrobiona jest francuzem na drurach 5mm KP.Wyszła fajna czapka dla 5 letniej dziewczynki
Kolor wsciekły róż.Włóczka przyjemna w robótce.Wyprałam ją w pralce 30stopni i lekko odwirowałam.
Włóczka godna polecenia na zimowe wyroby.


                                     
Na koniec posta chcę pokazać guziczki,które ostatnio dostałam

 Już za kilka dni pochwalę się nowymi udziergami dla moich dziewczynek.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia.
Dziekuję za odwiedzieny i miłe słowa.

10 komentarzy:

  1. Psczółka jak marzenie Gosiu:-). Wszystkie czapki świetne i energetyczne- w sam raz dla małych dziewczynek. Chociaż ni etylko- Szymusiowa Mama z duma nosi swoja rózoą:-).Czekam niecierpliwie na nowe wpisy, bo bardzo mnie ciekawią udziergi dla Zuzi i Oli. Pozrawiam bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te czapeczki. Lubię takie jednomotkowe projekty, ale już nie mogę się doczekać tego swetroponcza... :) I jeszcze zapytam, kto rozdaje takie fajne guziczki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu bardzo dziekuję za miłe słowa.Guziczki kupiłam na AliExspres.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne czapeczki, idealne dla dziewczynek. Też jestem fanką włóczek Red Heart ale ostatnio serii Baby bo sporo dziergam dla wnuczki która ma niebawem się urodzić. Pozdrawiam ciepło z zaśnieżonego Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie.Ja z Baby wydziergałam kołowca.Bardzo lubię tę włóczkę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne czapki :)
    Za mną "chodzi" odblaskowa włóczka, na czapkę dla Szczurka, tylko muszę kolor z nim uzgodnić ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko dziekuję bardzo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają Twoje różowe czapeczki dla małej Dziewuszki. Ciekawie układa się wzór francuski robiony w tym kierunku. Kołowiec boski. Bardzo jestem ciekawa jak będzie się prezentował na Modelce.Suknia Nude modna i smacznie wygląda w tym kolorze.Fajnie sie prezentuje zestaw żólto-granatowy. Ależ nakręciłaś! Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gabrysiu dziekuję za miłe słowa.Nakręciłam to fakt a dalej kręcę,gdyz co chwilę są nowe zamówienia.To wielka radość móc dziergać dla małych słodkich dziewczynek.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń