wtorek, 17 listopada 2015

Włóczki od firmy BAFPOL

W sobotę dostałam paczkę z włóczkami od firmy BAFPOL.
W paczce były włóczki ALIZE i LA PASSION.2kg pieknych moteczków.
Alize szara Carisma
La Passion CLOVER granatowa ,
                   DAISY wrzosowa
                   HOLLY ciemny wrzos

Z wrzosowej Daisy juz się dzierga kołowiec dla wnusi.



   Do granatowej włóczki dokupiłam kilka innych kolorków.To ma byc sweterek z kapturem,który bedzie miał rekawy w pasy i taki sam pasek do zawiązywania sweterka.


  Nie pokazywałam sukieneczki z DAISY w kolorze nugat i smietankowym.Kolorki są bardzo łagodne i swietnie nadają się na sukieneczkę.Wnuczka jest bardzo zadowolona z sukieneczki.
 


Zapomniałam dodać ile moteczków zużyłam ok3 i 1 niecały na paseczki.Dziergałam od góry na drutach 3,5 mm KP.
  Włóczki z Bafpola godne polecenia.Ja je lubię i chetnie do nich wracam.
Pozdrawiam wszystkie drutujące dziewczyny.

17 komentarzy:

  1. Piękną paczkę dostałaś :) Nic tylko zakasać rękawki i dziergać! :) Sukienka śliczna!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawy to mam tak zakasane,że ich nie widać.Mam tyle zamówień dla dziewczynek,że nie mam czasu na nic.
      Dziekuję za miłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajne zakupy.Sukienka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, włóczki widziałam- są piękne. Ale sukieneczka skradła moje serce. Jest cudowna. Poprosze o zdjęcia na Wnusi. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że kołowiec wygląda jak spod maszyny. Fantastycznie równe oczka Małgosiu. A włóczki z Bafpola równiez polubiłam:-)

      Usuń
    2. Elu dziękuję.Postaram się o zdjęcie na modelce.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Małgosiu, bardzo ładna sukienusia :)
    Ten doskonały w wykonaniu kołowiec, to już się pewnie skończył dziergać ;) jest śliczny :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziekuję.Jeśli chodzi o kołowiec to już się kończy dziergać.Jeszcze rękawka kawałeczek został.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Cudne moteczki :-) Wspaniałe włóczki do testowania :-)
    Sukienka piękna - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam ilość prac i wykonanie. Sukienka wygląda świetnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie dziwie się że masz rękawy pozawijane z taką włóczką i talentem to tylko wyczarowujesz cudności !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś dziekuję za miłe słowa.Pozdrawiam serdecznie.
    Może kiedyś spotkamy się w Kędzierzynie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kołowiec zapowiada się ciekawie, sukienka śliczna... u mnie na szydełku również włóczka od Bafpol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Włóczki Bafpol można polubić.Po testach wracam chetnie do wybranych.Pozdrawiam.

      Usuń