wtorek, 8 grudnia 2015

Kołowiec......

      Jakiś czas temu wydziergałam kołowca dla wnusi.KOłowiec jest z włóczki La Passion DAISY.
O tej włóczce rozpisywałam się wcześniej robiąc testy dla Bafpola.
Wracam chętnie do niej,gdyż jest super na takie udziergi.Zuzia robi furorę w tym kołowcu.Panie pytają się skąd masz taki śliczny sweterek.Oczywiscie babci serce cieszy się.
Kilka zdjęć na Zuzi.




      Oprócz kołowca wydziergałam SWETRO PONCZO wg.Renaty .
Tym razem włóczka FRESSIA La Passion.Nie obyło się bez prucia.Zrobiłam za mały i musiałam dorobić.Zdjęcia mam tylko na manekinie i na plaskacza.Postaram się zrobić na Zuzi.
Oczywiście swetro ponczo jest noszone i to często.Kolor jest jansowy i pasuje do szkoły.
Oceńcie same moje miłe jurorki.







     Zapomniałam napisać na jakich drutach dziergałam

Kołowiec drutyKP 4mm włoczka Daisy 4motki kolor WRZOS

Swetro Ponczo druty KP ^mm  włóczka FRessia  ok.3motki kolor dzinsowy

Następny robi się sweterek z kapturem z włóczki CLOVER
    Współpraca z firmą Bafpol była wspaniała.Chetnie wracam do testowanych włóczek.
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.

14 komentarzy:

  1. Super sweterki szczególnie ten drugi -taki prosty a mnie zachwycił ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe sweterki :-) Szczególnie podoba mi się szare wdzianko.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu.Mnie też się podobają i mam zamiar zrobić wersję M-L.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Przepiekne udziergi Małgosiu:-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Planuję też zrobić sobie takie swetro ponczo:-) Kołowiec rewelacja. Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. I to jest właśnie piękno dzierganych ubrań, że są jedyne w swoim rodzaju. Oba wdzianka bardzo udane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Renatko bardzo dziekuję za miłe słowa.Masz rację,że takie ubrania są nie powtarzalne.Moja Zuzia co rusz wymyśla nowe udziergi.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne sweterki. To ciekawe i praktyczne fasony. Godne odgapienia. Oceniam bardzo wysoko!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuję Gabrysiu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kołowce, nie wiem dlaczego ale je lubię
    Wnusia pewnie zachwycona, małe dziewczynki lubią się stroić (i nie tylko małe he).
    Taki jak ten drugi kiedyś robiłam córce, tak żeby miała coś w charakterze bolerka,również ładny, piszesz, że prułaś też tego nie lubię, jak troszkę mała podrośnie dorób ściągacz i dalej będzie fajnie wyglądał
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwonko bardzo dziękuję za miłe słowa.Oj coś wiem na temat strojenia się małych dziewczynek.Co rusz nowy pomysł babciu uszyj-Zuzia nie mówi zrób na drutach- i co babcia dzierga.To wielka radość jak coś wydziergane jest noszone z radością.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń