środa, 16 grudnia 2015

Yukko i kołowiec.......

       Kołowiec wydziergany z Baby Red Heart.Włóczka swietna na takie małe i slodkie udziergi.
Wnusia bardzo zadowolona.





Na kołowca potrzebowałam 4motki włóczki Baby i druty chyba 4mm.
Kolor morelowo-brzoskwiniowy.



  Mam jeszcze do pokazania chustę Yukko.Wyszła duża i nie chcę się chwalić bardzo ładna.
Włóczka Holst a reszta wg wzoru.





      
Chusta jest prezentem dla miłej osoby.Myslę,że będzie zadowolona.
Pozdrawiam serdecznie i zyczę miłych dni przed Świętami.

19 komentarzy:

  1. Śliczny kołowiec :-) Piękny kolor.
    Chusta zachwycająca - zakochałam się w Twojej wersji...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Kasiu.Czekam co powie obdarowana.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Mniam! Wybrałaś takie apetyczne kolory chusty, aż chce się ją zjeść. :) Przypomina mi jakąś mleczną kawę z bitą śmietaną.
    A wnusi nie ma co się dziwić, każdy byłby zadowolony z takiego wdzianka.

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pieknie określiłaś kolorki.Mnie też się podobają.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Wyszedł fajny kołowiec a chusta jest rewelacyjna, pięknie dobrane kolory:)) pozxdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna chusta Małgosiu i w bardzo smakowitych kolorach. Wykonałas ja po mistrzowsku. Kólko dla Wnusi świetne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję za pochwałę.Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękny kołowiec. A chusta ma cudowne kolory! :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło się czyta takie piękne opinie.Kolorki są faktycznie ciekawe i ładne.Długo je wybierałam w AspenYarn.Miałam możliwość wybrac w sklepie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Cieszę się, że "pokonałaś" tę chustę:))) Piękne kolory, bardzo mi się podoba Twój zestaw. Kółeczko również wielce sympatyczne jak i wkładka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiolu dziekuję bardzo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta przecudna !Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i też życzę radosnych Świąt.

      Usuń
  9. Słodki kołowiec dla wnusi, śliczny :)
    Chusta bardzo ładna, zestaw kolorystyczny bardzo mi odpowiada :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko bardzo dziekuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tochę zaległości w komentowaniu, ale podglądam stale. Kolejne kołowce robisz cudne. Ja też uwielbiam je dziergać.Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu i też pozdrawiam serdecznie.

      Usuń