wtorek, 27 października 2015

BAFPOL... ostatni test

  To juz ostatni test włóczek dla firmy Bafpol.

Włóczka FREESIA firmy La Passion
Skład włóczki :25%alpaka
                         25%wełna
                         50%akryl

100g/125m taki jest metraż tej uroczej włóczki.
Producent zaleca pranie w 30 stopanich ręcznie.
Dziergać na drutach6-7mm.
 Moja opinia o tej włóczce jest bardzo dobra.Wydziergałam z niej otulacz na drutach 7mm KP.
W robótce włóczka jest świetna.Po praniu -ręcznym zachowany kształt wyrobu.
Otulacz wyszedł miękki i cieplutki.
Wrócę do tej swietnej włóczki na 100%.
Kilka zdjęć otulacza.




  Drugą włóczką jest PANSY  firmy La Passion
Skład włóczki:
                       75% akryl
                        25%poliamid
W 100g jest 270m.
Producent zaleca druty 3,5-4,5mm.
Prac w temperaturze 30 stopni.

Z włóczki tej wydziergałam szal wg.wzoru Dagmary DELECTABLE .
Włóczka jest bardzo gladka -jedwabna i ma taki włosek.
Szal dziergałam na drutach 4,5mm.Nie jestem zachwycona tą włóczką aczkolwiek szal wyszedł ładny.Wiadomo,że akryl nie blokuje się dobrze.
Prałam w pralce na programie delikatne i wirowałam na 400 obrotów.
Moja ocena tej włóczki  jest trudna,gdyż są różne gusta.Mnie przeszkadza ten włosek.
Ogólnie tak sobie.




Wzór szala rozpisany genialnie.Dziergało się z ogromna przyjemnością.Szal zrobie jeszcze raz ale z innej włóczki.

 Ostatnią włóczką jest CAMELLIA.firmy La Passion
 Sklad.37%akryl
           30%poliamid
           15%poliester
           10%moher
            8%metalic
Metraż 50g/50m
      Producent zaleca pranie w 30 stopniach 
      Druty 8-10mm.
 Z włóczki wydziergałam mały otulacz do kurtki.
Kolor to ciemny bordo.Dziergało się przyjemnie.
Dziergałam na drutach 8mm i 10 mm.
Włóczka dość ciekawa i przyjemna w robótce.Gotowy otulacz prałam ręcznie.
Ocena dobra.




     Te ostatnie zdjęcia nie wyszły dobrze,Kolor jest ciemny bordowy.
Zakończyłam przygodę z BAFPOLEM .Test pozwolił mi poznac inne włóczki niz te z których do tej pory dziergałam.Czy wrócę do nowo poznanych włóczek tak ale do niektórych.
Już kupiłam włóczkę DAISY,gdyz jest świetna.Na pewno kupię włóczkę FREESIA i mam juz projekt co udziergam z niej.Mimo,że nie są to włóczki z najwyższej półki to warto z nich cos sobie udziergać.Oceńcie same moje miłe dziergaweczki.
Trochę długi ten post.
Pozdrawiam serdecznie.

 
      

niedziela, 25 października 2015

MITSY I CZAPKA

       Wydziergałam moje pierwsze mitenki.To takie dwa w jednym a mianowicie nauka na blogu Dagmary i test włóczki RED HEART.
Kursik Dagmary świetny i bardzo dobrze rozpisany i pokazany.Dzięki Dagmaro.mitsy

Włóczka to skarpetkowa SPORT SOCKS COLOR  Red Heart.
100g/410m
Sklad:wełna 75%
         polyamid 25%
Kolor granat z różnymi kolorami tak jak skarpetkowa włóczka.
Włóczka jest ładna i lekko szorstka ale po moczeniu zrobiła się mięciutka.
Oto moje MITSY




Moje MITSY jeszcze sie suszą.Dziergałam je na drutach z żyłką,gdyż nie umię na 4 drutach krótkich.



   Mam jeszcze do pokazania czapkę jako test włóczki SHIMMER RED HEART.
Włóczka w 100g ma 256m.
 Skład:97%akryl
            3%polyester
Kolor włóczki -fioletowy z błyszczącymi niteczkami.
dziergało sie z niej przyjemnie.Czapkę dziergałam wg wzoru Kropeczka.
Po praniu fason został zachowany i jestem zadowolona z efektu.Moja wnusia też jest zadowolona ale moteczek na czapkę sama wybrała.Naszyłam na czapce guziczek jako ozdobnik.



Życzę wszystkim udanego i słonecznego tygodnia.
Dziekuję za odwiedzieny i miłe słowa.Pozdrawiam.

poniedziałek, 5 października 2015

Red Heart..test

Dzisiaj włóczki RED HEART   BABY.
Włóczka to 100% akryl.
50g=190m
prac w 30stopniach ręcznie.
Druty 3mm.
Z włóczki tej wydziergałam dla wnusi sukieneczkę z krótkimi rekawkami.
Do testu miałam moteczek w liczbie 1.Dokupiłam kilka moteczków i do roboty tzn.do dzierganai.
MOJE ZDANIE O WŁÓCZCE BABY
-jest miła i mięciutka
-bardzo ładnie układa się w robótce
-prałam w pralce i nic się nie dzieje
Włóczka jest godna polecenia na wyroby dla dzieci.Jestem z niej b.zadowolona i dzisiaj zamówiłam następne moteczki na ubranka dla wnusi.
A o to co z tej włóczki zrobiłam.






Druga włóczką która testowałam była LISA


Włóczka to akryl.
W 50g=133m
Prac mozna w pralce.
Z włóczki tej zrobiłam spódniczkę.Przyznam szczerze,że miałam trochę trudności w dzierganiu,gdyz włóczka jest lekko sztywna taka bardziej sztuczna.Ma takie nakrapiania w innym kolorze .
Ogólnie spódniczka przypadła do gustu i jest chetnie noszona.



Wszystkie te rzeczy robiłam na tzw.czuja.Bardzo się cieszę,że pasują i wnusia jest zadowolona.
Szczerze mówiąc nie robiłam takich małych form i nie miałam pojecia jak się do tego zabrać.
Od czego są wspaniałe dziewiarki i ich blogi.To skarbnica cudnych projektów i wspaniałych wskazówek.
Pozdrawiam serdecznie.





piątek, 2 października 2015

Testowy Kołowiec....

  Dla firmy BAFPOL testowałam włóczkę LA PASSION  o nazwie  CLOVER.
Włóczka w swoim składzie ma tylko 100% akrylu.
Waga motka 100g 310m.
Mimo,że jest to AKRYL 100% to moje odczucia są pozytywne.Dziergałam z tej włóczki pierwszego kołowca i jestem zadowolona z gotowego wyrobu.
Na cały kołowiec zużyłam 4motki.
Dziergałam na drutach drewnianych 4mm.
Prałam w pralce na 30 stopni i wirowanie 400 obrotów.
Tak jak napisała Ela na swoim blogu akryl akrylowi nierówny.I to jest prawda a ta włóczka jest godna uwagi.Fajnie się z niej dziergało i kołowiec wyszedł milutki.




Zdjęcia takie sobie.
Na ludziu nie miał kto zrobic.Fajnie się dziergało ten pierwszy kołowiec i mysle,że nie ostatni.
Pozdrawiam i życze miłego wekendu.
Nastepny wpis bedzie o włóczkach i o urlopie.