wtorek, 9 lutego 2016

Swetroponcza dwa............

        Witam po długiej przerwie niemocy w dzierganiu i pisaniu.
Wena wróciła i zaczęłam dziergać.Pierwszym udziergiem jest szare swetro-ponczo dla synowej.
Wydziergane z włóczki
                                      FRESSIA firmy Bafpol
                                       druty 8mm
                                        zuzyłam 5motków



 
                  Drugie ponczo też jest z włóczki FRESSIA na drutach 8mm ponad 5motków.
Do tego poncza dorobiłam rekawki sciageczem dwa na dwa.Jest dobrze ale powinnam innym wzorem zrobić te rękawki.




Na koniec sweterek Zuzi zrobiony przed w ub.roku .
Sweterek ma kaptur i najważniejsze jest w paski.Paski są na rękawach.W paski jest paseczek do wiązania.
Włóczka CLOVER Bafpola.





     Pozdrawiam i dziekuję za miłe słowa.Życzę miłego tygodnia.

22 komentarze:

  1. Każdy fajny , każdy inny ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Swetroponcza są świetne, sama sie przymierzam do wydziergania takowego, ale.....Sweterek Zuzi jest genialny, przepieknie dobrałaś Małgosiu kolory, a guziczki pieknie komponuja się z całością. Długo kazałaś nam czekac na te cudności. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu bardzo dziekuję.Zuzia puszy się w nowym sweterku,gdyż nikt takiego nie ma.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Świetne swetroponcza,a sweterek w paski cudny~!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swetro-poncza są śliczne. Chodzą mi po głowie cały czas. I bardzo mi się podobają. A sweterek w paski bardzo ciekawy. Jest kolorowo :) Zuzia pewnie zadowolona :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Zuzia cieszy się bardzo.Już mam nowe zamówienia na dziergadełka.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. Ładne, ładniejsze i najładniejsze :) tak oceniłabym pokazane przez Ciebie udziergi. w drugim sewtro ponczu fajnie wkomponowałaś rękawki, a w granatowym sweterku te kolorowe rękawki wyglądają naprawdę ekstra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie udziergi godne pochwał. Oby wena trwała cały czas! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko dziekuję.Coś mi się zdaje,że zaczynam wracać do formy.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wspaniałe prace :-) Świetne wdzianka - szczególnie podoba mi się to z rękawami.
    Sweter z kolorowymi rękawami doskonały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję.Jeśli chodzi o rękawki to muszę jeszcze popracować nad nimi.Włóczka też robi swoje,gdyż jest mięsista i fajnie to wygląda.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  8. Bardzo ładne swetroponczurki. Jak tak patrzę na nie to mi się też zachciewa. To fajny i niepretensjonalny otulacz, Sweterek granatowy bardzo zyskuje z tym kolorowym paskiem . Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu.Te kolorki ożywiły granat.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Gosiu, chciałabym się z Tobą skontaktować mailowo. Napisz do mnie: Gabidrut@gmail.com.
    Sama mogłabym napisać,ale nie widzą maila. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Very pretty!!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie, te Twoje sweterki. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne sweterki, na taki szary długi u mnie włóczka czeka
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Iwonko.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń