sobota, 18 czerwca 2016

POWRÓT do blogowania .............

Długo,bardzo długo mnie nie było.Mimo braku aktywności dziergałam prawie cały czas.
Miałam też kłopoty techniczne a mianowicie spalił się mój komputer.Mam już nowy.
Spalił się to nic ale straciłam wszystko co było na dysku.Część plików jest nie do odzyskania.
Straciłam wszystkie zdjęcia i część wzorów,które tak namiętnie gromadziłam.
   
   Wracam do Was z testami dla firmy BAFPOL.
Dostałam do testowania włoczki fantazyjne.Długo myslałam co z tego wydziergać?
Na pierwszy ogień poszła włóczka LILY La Passion.
Włóczka to akryl 30 m w 100g.
Z tej włóczki dzierga się szaliki boa.Ja zrobiłam spódniczkę .
Falbanki zrobiłam z włóczki Lily a całość z włóczki Bella Alize.
Oceńcie same bo moim księżniczką przypadła do gustu i muszę zrobić następną.



Zdjęcia kanapowe.

  Następna włóczka to ESTERA Opus Natura.
W 100g jest 12m
Skład 72%akryl
           18%wełna
            10%poliester

Włóczka to same frędzle.Wydziergałam szal o długości 104cm. na drutach 6mm
Ola jest zachwycona,gdyż jest to szal do tańca.Mam wydziergać jeszcze 2 sztuki.



Na koniec zostawiłam rodzynek a mianowicie włóczkę BENIA Opus Natura
Włóczka to mieszanka akrylu 70% i wełny 30%.
W 100g jest 174m.
Wydziergałam sweterek   z kapturem i kieszonkami.
Dziergałam od góry na drutach 5mm.Zużyłam 4 motki.
Sweterek zaakceptowany i mam zrobic jeszcze jeden dla drugiej wnusi.



 Sesja kanapowo-manekinowa.Chciałam pokazać kieszonki i guziczki.
Została mi jeszcze jedna włóczka i w najbliższym czasie coś z niej zrobię.
Mam wydziergane moje Krople Rosy dla dziewczynek sukieneczki i bluzeczkę.
To wszystko pokażę w najbliższym czasie.
Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownej niedzieli.          



8 komentarzy:

  1. Witaj Małgosiu po długiej (za długiej) przerwie. Piekne udziergi, wszystko mi sie podoba, spódniczka jest bardzo pomysłowa, przepiekny szal, a rozpinany sweterek- mistrzostwo świata. Ściskam i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło wrócić do wspaniałych dziewczyn.Mam tyle rzeczy do pokazania ale to powolutku,żeby nie zanudzić.Dziekuję za miłe recenzje.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się spódniczka i sweterek:) boa też oczywiście:) ale bardziej się cieszę z Twojego powrotu:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko.Ja też cieszę się,że mogę normalnie funkcjonować byc z Wami.
      Pozdrawiam .

      Usuń
  3. Wspaniałe prace :-)
    Spódniczka fantastyczna ! Miałaś genialny pomysł na wykorzystanie tej specyficznej włóczki.
    Boa piękne, a sweterek doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję pięknie.Mam nadzieję,że jeszcze coś zrobię z tych cudacznych włóczek.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Fajnie,że znowu jesteś na blogu :) Bardzo ciekawą spódnicę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń