środa, 22 czerwca 2016

Włóczka Flora

 
  Do testów dla firmy Bafpol dostałam bardzo specyficzną włóczkę-taśmę  FLORA NATURA OPUS.

Skład;60%akryl
          17%poliamid
          15%poliester
           8%moher
W 100g jest 6m tasmy.
Miałam dwa kolory biały i szary.Długo myslałam co z tej specyficznej włóczki zrobić.
Pierwsza myśl torebka druga poszewka na poduszkę -ale to już było na blogach.
W ostatnich dniach przyszła wena na pomysła i o to wyczarowałam takie stworki.
Ten jeden to wiadomo co to jest ale to drugie zwierzaczek -stworek to sama nie wiem co to jest.
A teraz sesja zdjęciowa moich cudaków.





Dziewczyny przyjmę każdą opinię,gdyż te stworki powstały w bólu dziewiarskim.
Najpierw niemoc a póżniej olśnienie i są.
Pozdrawiam wszystkie me dziewczęta blogujące bardzo słonecznie.

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne zwierzaki :-) Świetny miałaś pomysł na tą włóczkę - niebanalny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworki są cudowej, choć specyficznej urody. Czaruś ( bo tak nazwałam stworka Nr 1) skradł moje serce. A wąż? Choc bardzo się ich boję, mam wrażenie, że do Twojego mogłabym sie nawet przytulić. Pomysł genialny, jesteś Małgosiu WIELKA:_). Serdecznie pozdrawiam Ciebie i nowych ,,członków rodziny".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu wielkie dzięki za tak miłe słowa.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Rozumiem, że ten długaśny stwór to wążżżżmija ;) a drugi to... krecik? Tak, to zdecydowanie KRTEK! - jest cudowny:D
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniko też pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Są bossssssskie :) Czasem warto poczekać (byle nie tyle co ja ha ha ha) Szalenie twórcza i kreatywna jesteś!
    A ten drugi to nie szczurek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tonko i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń