środa, 6 lipca 2016

Małe formy i malutkie.......

        Chcę pokazać sukieneczkę i bluzeczkę wydziergane dla wnuczek.
Obie wydziergane z Belli Alize.Wspaniale się dzierga z tej bawełny a i po praniu trzyma formę.
Moje wnusie są bardzo zadowolone z udziergów.
Bluzeczkę dziergałam wg.wzoru Justyny Lorkowskiej a sukienka to już moja inwencja i zbiór różnych wzorów.




        W pierwszym tygodniu wakacji dziewczynki były u mnie.Starsza wnusia zaprojektowała strój dla Barbie a ja byłam wykonawcą.
Z resztek włóczek powstały takie stroje dla laleczek




Pozdrawiam serdecznie.

21 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace :-) Bluzeczka i sukienka są cudowne !
    Kreacje dla lal fantastyczne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne prace,mnie malutkie udziergi nie wychodza.Chyba dlatego ze mòj model(wnusio),jest daleko :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo nie dziergałam dla dziewczynek a teraz nie mam na nic czasu bo ciągle coś nowego chcą.Troszkę na czuja dziergam ale pasują te moje udziergi.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Gosiu, ależ u Ciebie kolorowo i wesoło. Dziewczynki na pewno zachwycone! Ja też zachwycam się takimi cudami. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję Gabrysiu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka i bluzeczka śliczne, ale widzę, że lalki pod kolory ubranek dla wnuczek dobrane;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko to resztki włóczek wykorzystane.dzięki za miłe słowa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgorzato,
    prześliczne są Twoje ubranka dla wnuczek.
    Nie jestem zaskoczona, że dziewczynki są zachwycone. Stroje dla lalek urocze.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lusiu bardzo dziekuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale miałyście fajną zabawę z ubrankami dla Barbie, ja też lubię tę bawełnę a udziergi twoje są bardzo wdzięczne, dziewczynki na pewno słodko wyglądają, pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka babcia to skarb :-). Świetne ubranka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wnusie też skarby i cieszę się,że chcą takie dziergane bluzeczki.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ach cóż za piękne udziergi. Fantastycznie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Tak patrzę na Twoje cuda, są takie piękne. Nie wiem czy jeszcze potrafię. Córka mnie prosi mamo naucz mnie robić na drutach, a ja nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe słowa.Małgosiu tego się nie zapomina.Wracaj do dziergania to piękne hobby.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń